2017-05-31

Med denna bild vill jag bara visa att vi är många med grått hår som ...

...var på Aktiva Seniorer idag där det var avslutning med en 3-manna orkester som spelade gamla godingar.
Gubbarna som spealde syns inte eftersom jag höll kameran så lågt ner men de fanns därframme.
Vi håller till på Vasakyrkan men har inget med det religiösa att göra, utan det är en väldigt bra lokal som ligger centralt till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...