2017-06-03

Efter en kall natt fick blommorna komma ut ...

... meningen är att de skall sättas ner i balkonglådan, men litar inte på att vädret blir frostfritt på nätterna, jag tar in dem varje kväll tillsvidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...