Vi hade då gått ganska långt eftersom bussen stannar flera kvarter ifrån Wäven, men det var skönt att gå, vi tog paus och satt och tittade på folk som gick förbi, några kände vi och pratade med ...
Men när vi kom hem hade Svenne väldigt ont i benen, lite oroande är det, det blev kanske för mycket promenerande för honom.
Han vill så gärna vara pigg och alert men ibland kan det bli för mycket ...
Idag blir det nog lite lugnare, vädret är fint så någon promenad till Sandbackadammen blir det nog.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar