Måste fråga: Vad har Nelson för jobb?Du har säkert berättat det men minnet......Ibland är det bättre, som när Ni hade besök av släkten.Mycket trevligt förstår jag.
Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...
Måste fråga: Vad har Nelson för jobb?
SvaraRaderaDu har säkert berättat det men minnet......
Ibland är det bättre, som när Ni hade besök av släkten.
Mycket trevligt förstår jag.