2017-07-14

Råsaftcentrifug är vårt senaste köp, det känns som ett bra köp...

...vi startade med honungsmelon, blev jättegott, sen provade vi med rödbetor, morötter, palsternacka, grönkål, gott och kändes väldigt hälsosamt

1 kommentar:

  1. Så spännande. Hur smakade den som kändes hälsosam? Har aldrig haft en sån men funderat på det lite nu och då. Så superpigga ni kommer att bli efter alla dessa juicer.

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...