Så fint det är med krans på dörren. Inbjudande och välkomnande.
Välkommen tillbaka. Allt väl alltså.Blev lite orolig, när Du var "borta" så länge.Såg om Pdls samtal, och förstod att nu skulle det finnas ett inlägg.Dörrkrans, visst är det mysigt. Min är av äpplen just nu.
Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...
Så fint det är med krans på dörren. Inbjudande och välkomnande.
SvaraRaderaVälkommen tillbaka. Allt väl alltså.
SvaraRaderaBlev lite orolig, när Du var "borta" så länge.
Såg om Pdls samtal, och förstod att nu skulle det finnas ett inlägg.
Dörrkrans, visst är det mysigt. Min är av äpplen just nu.