2017-06-04

Det verkar hoppfullt, häggen blommar och det känns varmt i luften.

Promenaden till Sandbackadammen, där den här häcken börjat blomma, nu är sommaren här ....

1 kommentar:

  1. Den tog bara lite tid på sig i år. Såg också en blommande hägg i går och förra veckan några syrener fulla med knoppande blommor.

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...