![]() |
| Erik, Ann-Sofie, Ida och Nelson kom med båt ifrån deras stuga som ligger på en ö och vi kom med den hyrda bilen ifrån Umeå för att umgås på Skeppsviks Herrgård. |
![]() |
| Tips! Klicka på bilden så blir den större! |
![]() |
| Härligt att blicka ut över havet, får en längtan att åka iväg ... |
![]() |
| Här fanns hönor på gården, för barnen och äggen skulle jag tro |
![]() |
| Då var det dags för hemresa efter några timmar tillsammans och go-fika på Herrgården. |





Somriga och härliga bilder. Äntligen har vi sommar i Sverige.
SvaraRaderaSommar i hela Sverige!
SvaraRadera