2014-01-29

Huvvaligen vad tiden rusar iväg ..........men samtidigt skönt..... snart är våren här .....idag -9 men igår kväll - 18 grader

1 kommentar:

  1. Håller med Dig. Huvvaligen både för kylan och att tiden rusar.... (Huvvaligen lärde jag mig i Östersund precis som att åka spark och göra änglar.)

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...