![]() |
| Memoarer om Alice Babs handlar denna bok som är skriven 1989. |
![]() |
| Livet måste ju bara ta slut någongång och när man är 90 år och sjuklig så är det nog skönt att få somna in. Men oj vad många stunder Alice Babs har glatt oss med sina sånger och filmer. |
Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...
Min favorit: Alice Babs.
SvaraRaderaMusikalisk glädjespridare.
Dessutom har hon känts så "äkta".
Har alltid beundrat henne.
Leendet!
Hörde i dag när Lotta Bromé samtalade med Titti Sjöblom, Alice Babs dotter. En jättefin intervju som präglades av värme, kärlek och beundran. Titti beskrev en kärleksfull mamma och en mycket musikaliskt begåvad kvinna som hade en väg in i allas våra hjärtan. Härligt att musiken lever kvar.
SvaraRadera