2014-02-23

Söndagsmorgon, sista dagen i årets OS, det har varit underhållande att titta på, roligt med alla medaljer som Sverige fått.

2 kommentarer:

  1. Ja, visst har det varit roligt! Vi till och med gladdes över de tre medaljerna till Ryssland i dag. Tyckte att det var en värdig avslutning för värdlandet.
    Nu återstår bara en nagelbitare.... Ishockeyfinalen! Blir det guld eller silver för Sverige?

    SvaraRadera
  2. Har just sett färdigt ishockeyfinalen, gick väl inte så bra, men de har ju iallafall silver, inte dåligt. Håller med att det var roligt att Ryssland fick 3 medaljer idag.
    Nu känns det skönt att återgå till vardagen igen.

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...