Är det fler som fått problem med att kommentera?Ingen har kommenterat efter mig i fredags.Nu gör jag ett försök.TRYCKT VAR DET HÄR !!!!
Det gick bra !Och det är sant: Solen finns bakom molnen!
Vad skönt att det fungerade ....
Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...
Är det fler som fått problem med att kommentera?
SvaraRaderaIngen har kommenterat efter mig i fredags.
Nu gör jag ett försök.
TRYCKT VAR DET HÄR !!!!
Det gick bra !
SvaraRaderaOch det är sant: Solen finns bakom molnen!
Vad skönt att det fungerade ....
Radera