2014-03-04

Kan det vara solbrist som gör att man känner sej så håglös .........nåja den finns visst bakom alla moln ..

3 kommentarer:

  1. Är det fler som fått problem med att kommentera?
    Ingen har kommenterat efter mig i fredags.
    Nu gör jag ett försök.
    TRYCKT VAR DET HÄR !!!!

    SvaraRadera
  2. Det gick bra !
    Och det är sant: Solen finns bakom molnen!

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...