2014-03-07

Regn och 1,5 grader varmt .............inte som det brukar vara den här årstiden ..........

2 kommentarer:

  1. Regn i Umeå.
    Då blir det symaskin eller hur?
    Spännande resultat väntar vi på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog ett önsketänkande att sy hunden, idag blir det 85-års födelsedagskalas.

      Radera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...