| Nu vet jag vad jag ska göra sy något liknande, hm, hm hur gör man? Jag har en Janome symaskin, jag har tyger och jag får inspiration när jag ser detta, vad väntar jag på .... |
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Dags att börja skriva igen...
Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...
-
Maud Olofsson invigde chokladfabriken på Västerslätt i Umeå den 14 oktober vilket betydde att Jenny Bergs dröm att tillverka högkvali...
Jag köpte en datasymaskin, en sk broderimaskin när jag fått min första stroke för 20 år sedan och inte längre klarade av den vanliga. Skulle få gå en kurs hos försäljaren men hon blev sjuk och det blev aldrig någon kurs. Maskinen var bra och lätt att använda och numera lockar det inte speciellt att brodera på den.
SvaraRaderaSka bli väldigt spännande att se resultatet. Vet ju att Du är jätteduktig! Lycka till!
SvaraRadera