![]() |
| Det är lite blött på isen, men över skall vi ........... |
![]() |
| Nelson kommer och möter oss .... |
![]() |
| Jag är redo med 2 kryckor för säkerhetsskull .......... |
![]() |
| Nelson tycker att solen är lite väl skarp, har lånat solglasögonen av Linnea ...... |
![]() |
| Några granar har blivit till en brasa ...... |
![]() |
| Men stubbarna är kvar och gubbarna räknar årsringar ..... |
![]() |
| Klart att det skall grillas efter hårt arbete ..... |
![]() |
| Underbart vackert väder, men vi åkte hem redan kl. 13.30 lite rädd att isen inte skulle hålla så länge till ....... |










Härliga vårbilder men själv skulle jag inte tordas gå över isen nu.
SvaraRadera