2017-03-27

Stolen är gammal men har fått nya överdrag i jeanstyg och boken är nyköpt "NYSTART" utgiven av Gunilla Hasselgren och Sofia Åhman från programmet Go Kväll ....

"Jag var på föreläsning av Sofia Åhman på Hemgården som handlade om boken "NYSTART" som hon har gett ut tillsammans med doktorn Gunilla Hasselgren. Det var verkligen en peppande föreläsning som har fått mig att börja träna mera på alvar, jag börjar lite försiktigt, ha,ha
Samma dag var det också prova på "Vattengympa" vilken skillnad det var mot det jag gör själv, känner för att anmäla mig till det.



3 kommentarer:

  1. Att börja försiktigt är förståndigt. Risken är
    annars att man lägger av. Lycka till med det.
    Vilken kreativitet du alltid bjuder på. Du är nog ensam om att ha en jeansstol.

    SvaraRadera
  2. Jeansstol! Säger då det!! Maggan så klart!!!

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...