2014-02-01

Idag invigs Kulturhuvudstadsåret kl. 17.00, vi sitter hemma och ser på invigningen på TV-en



Här skall det stå ca 35000 människor i eftermiddag och titta ner på älven för att uppleva Kulturhuvudstadsinvigningen, men det blir utan oss, vi fick nog av promenaden igår (fredag) vi tittar på direktsändningen Svt.se/play/vasterbotten.

2 kommentarer:

  1. Själv ska jag snart bege mig ut på stan och vimla lite innan invigningen. Undrar om man kommer att se något?

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för tipset. Vilken spännande föreställning med en fantastisk final. Extra roligt att se det hela "live". Men det är klart, att vara på plats som Hyrestanten.... Vilken upplevelse det måste varit!

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...