![]() |
| Får hjälp med att snöra kängorna ... |
![]() |
| Vi var väldigt många som ville åka buss gratis |
![]() |
| Det är en jätte stor ruschkana som unga och gamla åkte nedför, vi tittade bara på ... |
![]() |
| Här serverades en härlig renbuljongsoppa med torkat renkött till Svenne njuter av soppan som serverades i kåser .... |

![]() |
| Konstnärer ifrån Ryssland gjorde dessa isskulturer, väldigt vackra |
![]() |
| Lägg till bildtext |









Vad kul att ni kom iväg, och fick uppleva den grejen. Kul att Tussan stöttar Er så att ni klär Er väl. Har läst lite om kritiken och har förstått att alla inte uppskattar detta. Avstår att ge min åsikt fast jag ser lite vinst i saken.
SvaraRaderaSåg delar av invigningen på TV.
SvaraRaderaTänkte på Er.
Roligt att Ni var med.
Tänkte även på Er i fredags.
Ni var ju med i "På spåret".
Jag listade ut resmålet före deltagarna i tävlingen......
......tack vare din blogg.
Vilken tur att det var igår, idag endast 2 grader minus men blåsigt och nästan så att det regnar, huvvaligen vilket väder vi har idag.
SvaraRaderaSå skoj att ni kom iväg. Fina bilder!
SvaraRaderaSå härligt att ni ändrade er och tyckte att det var värt det. Du kommer att ha massor av fina bilder att dela med Dig av under det här året i kulturens tecken.
SvaraRaderaVi tackar och njuter!