![]() |
| Som vanligt kom jag i god tid, sen skulle det bli långa rader med folk som ville bli guidad runt på Stora Hotellet. |
Som tur var, var det tillåtet att fotografera hur mycket som helst och de ville verkligen att man skulle lägga ut det på Tvitter, Facebook osv ............![]() |
| Dukat till fest men det var omanglade servetter, såg inte så roligt ut tyckte jag .......... |
![]() |
![]() |
| Trappan fanns kvar med trappsteg som var nötta sen 1897.... |
![]() |
| Badrummet med bastu, konstiga tvättfat ... |
![]() |
![]() |
| Underdelen av trappan hade någon historia om samlade vrakrester osv vet inte riktigt om jag tyckte det var snyggt |
![]() |
| Men det här gillade jag, härligt luftig serveringsplats på baksidan av Stora Hotellet, inglasat och öppet ... |
![]() |
| Det s.k. stallet som skulle rivas, men räddades i sista stund blev ett bageri med läckra bakelser och gott hälsosamt bröd |
![]() |











Tack för att vi fick vara med på studiebesöket. Mycket spännande och vackert att titta på.
SvaraRadera