2014-02-28

Vi skall gå på guidad tur på Stora Hotellet idag...........

Det skall bli spännande och se hur de har återställt hotellet ifrån 1895 till ett sjömanshotell.
Återkommer med förhoppningsvis bilder av hur det blev.

1 kommentar:

  1. Låter trevligt.
    Tror jag följer med.
    Med din kamera går det nog bra.

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...