Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Dags att börja skriva igen...
Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...
-
Maud Olofsson invigde chokladfabriken på Västerslätt i Umeå den 14 oktober vilket betydde att Jenny Bergs dröm att tillverka högkvali...

Instinkter.
SvaraRaderaNedärvda beteenden.
Mat.
Hej! Jag är en tjej på 17 år som går första året på gymnasiet. Jag har ett arbete som handlar om aktiva pensionärer och deras vardag. Så jag tänkte fråga dig ifall du skulle vilja ställa upp på ett par frågor via mail? de kommer handla om hur din aktiva vardag ser ut och dina tankar kring det. Hittade ingen epostadress till dig men om du skulle vara intresserad att ställa upp så kan du antingen kommentera det här på bloggen eller gärna skicka ett mail till: alexandra_prisse@live.se
SvaraRaderaTack på förhand!
MvH Alexandra Elisson