2014-02-17

Upp fort ur sängen för att titta på Skidskytte kl 07.00 ................men

----så blev det inte, kanske blir det start kl. 12.30 om  dimman lättar.





1 kommentar:

  1. Dimma just nu.
    Då kan Du läsa min kommentar på Pdl idag.
    Kunde nämligen kopierat samma till dig, med tanke på gårdagens inlägg hos Dig.
    Nu tyckte jag det var roligare med triangelsamverkan.

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...