2014-02-17

Vi gick en promenad till Dammen men vi hann inte fram, förrän dessa änder kom gående mot oss .....sen har vi äntligen slängt julgranen !!!!!

Jag tror vi var väntade, de kom med en väldigt fart ...

--- innan vi hann fram till Dammen


Äntligen slängde vi vår kära julgran.

1 kommentar:

  1. Skulle vara spännande att se den granen med ljus och kulor... ;))

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...