2014-03-04

Nu har vi gjort det, fikat på Stora Hotellet, vi åt en minisemla, gott, gott ......

Brukar alltid ha min kamera med mej, men inte idag, detta är taget i fredags.
Vi passade på att äta en minisemla, gjort på hälsosamt bröd, verkligen gott och kändes nästan nyttigt.
Trots denna solfattiga dag, känns det mycket bättre nu, skönt att komma ut och se lite folk, alla verkade så glada där de satt och fika på Kulturbageriet.

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det nyttigt med semlor, för själen i alla fall... ;o)

    SvaraRadera
  2. Provade Ni det hårda brödet på Hotellet?
    Verkar spännande.

    SvaraRadera

Dags att börja skriva igen...

Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...