![]() |
| Jag tror vi var väntade, de kom med en väldigt fart ... |
![]() |
| --- innan vi hann fram till Dammen |
![]() |
| Äntligen slängde vi vår kära julgran. |
Så här såg det ut igår, tråkigt att vakna upp med detta utanför fönstret.. Gjorde en jättegod räkmacka igår till lunch, tack v...
Skulle vara spännande att se den granen med ljus och kulor... ;))
SvaraRadera